woensdag 28 maart 2012

Haak - en breigekte

Als een dag 48 uren zou duren zou ik nog tijd te kort hebben.


Telkens nieuwe ideeën dringen zich op terwijl ik nog bezig ben met de afwerking het voorgaande. 


Ik wil enkele van mijn werkjes tonen. Het is gewoon tof die foto's op de blog te zetten en de reacties erop te lezen.


                                                                     DUCK PILLOWS







Deze gebreide eenden kunnen dienst doen als kussens, maar zijn eigenlijk gewoon heel decoratief. Het is niet zo makkelijk, maar als je doorbijt heb je wel een mooie kwik en kwak in huis. De kinderen zullen er dol op zijn, ze zijn superzacht! 



                                                           ARMBANDEN VOOR SANDRA

Geen rozen voor Sandra, maar armbanden. Zij wilde een combinatie van rood en grasgroen (geen enkel ander groen), grasgroen moest het zijn). Ik heb er nog een klein bloempje op gehaakt, maar daarvan heb ik geen foto!

Artuur vind het maar niks om zo als fotomodel te worden gebruikt.

    Ik vind het niet slecht  zo'n gehaakte hondenfez...

     Wie weet wordt dit een nieuwe hype.




In een mum van tijd, lekker buiten in het zonnetje. T'is genieten van deze mooie lenteweken!








EEN MEXICAAN ONDER EEN SOMBRERO?






Neen hoor, een gehaakt zitje voor een krukje. Ook weer super om te maken en  die kleurtjes brengen het zonnetje meteen ook binnen in huis.


 De kleuren komen niet volledig tot hun recht op de foto, jammer!


2 opmerkingen:

  1. Allemaal mooie dingen!!! Jij bent ook druk bezig.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mieke wat een leuke armbanden kan of wil jij mij vertellen hoe jij ze gemaakt heb .
    Je gaat uit van een cirkel en dan.......
    De eenden en doekje voor de kruk mogen er zijn erg leuk .
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen