donderdag 1 maart 2012

Kristel blogt nu ook!

Niets zo fijn als iemand de blogwereld binnen loodsen.
Kristel (Atelier Salgarollo) heeft de stap met knikkende knieën gezet. Wie Kristel is moet je zelf maar ontdekken...
Vanmiddag haar eerste berichtje geplaatst, kort maar dapper.
Toch even zoeken voordat het aanmelden lukte, een paar knopjes te veel, een paar knopjes te weinig,
maar hop na enkele minuutjes stond het eerste bericht getypt, nagelezen en gepubliceerd.
Ik ben er zeker van dat zij een boeiende blog gaat produceren, met een update over wat er in de winkel gaande is, maar veel meer nog met de sappige verhalen die ze zo goed weet te vertellen.
Ditmaal zal ze haar schrijftalent moeten boven halen, maar dat zal zeker lukken.
Je kan haar volgen op atelier-salgarollo.blogspot.com

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hey Mieke, ik wil volger worden van je blog, maar er staat niets waar ik mij kan aanmelden. Ik heb ook nog een vraagje, die kleine symbooltjes onder je blog van twitter en facebook enzo, die ben ik kwijt en die staan er bij mij niet meer onder. kan jij mij zeggen hoe ik die er terug op krijg????
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik nog eens, dat volgen is in orde!!!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen