maandag 19 maart 2012

Bracelets big and small




Fantastisch wat je kan doen met garen!

Hiervoor hoef je niet naar een  juwelier.
Neem een haakpen en onwerp je eigen prachtige armband.



Hier heb ik de cotton glace  van Rowan gebruikt, te verkrijgen bij Kristel (Atelier Salgarollo), te Westerlo.
Een armband, dacht ik, dat wil ik wel eens proberen.  De lente is in zicht en dan komen de armen weer bloot en staat zo'n armband wel mooi.


 











Het proberen waard!
Piece of cake, dat gaat gelijk niks.
Zo'n armband heb je zo gehaakt,
is een plezier om te doen .....
Je mag dus nog wel wat meer verwachten.


Ik ga experimenteren, met kleuren,
vormen, ringen, misschien wel oorbellen. Een hele collectie, mijn juwelenkast zal te klein zijn.

Mijn dochter vind ze alleszins super, zelfs in die mate dat ze bereid was te poseren.
Zolang ze maar niet herkenbaar is!

Zo zie je maar, het is een kwestie van aanpakken en dan word je vanzelf beloond.


 


 Groetjes,

Mieke
Posted by Picasa

2 opmerkingen: