donderdag 9 februari 2012

Late Christmas present

Het moest nog zo nodig tussen alle andere bedrijvigheden door gebeuren...
Een kerstgeschenkje voor een vriendin in de V.S. die zelf bezeten is van quilten en handwerken.
Zij is zo dapper om elke zaterdag op de craftsfare te gaan staan met haar zelfgemaakte hebbedingetjes.
Hoewel je een quilt nauwelijks een hebbeding kan noemen.

Tijdens mijn laatste bezoek in november werd ik overladen met gifts and presents, allemaal handmade, dus ik moest wel...

En zie eens, een sac a sacs is het geworden, met een frans stofje waar die Amerikanen zo zot van zijn.
Ikzelf vind deze stof trouwens ook super.
Het eindprodukt mag er wezen vind ik, een mooi biesje voor de afwerking en een blinkend satijnen koord om de zak op te hangen.
"Well organised" als de amerikanen zijn zal dit zeker van pas komen.
Ursula is sowieso iemand die alles wat handmade is geweldig vind. Deze is met liefde gemaakt voor een toffe vrouw waar ik mijn hoedje voor afdoe!

Mieke






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten