woensdag 25 januari 2012

simpel truitje

Hij is bijna af,
de simpele trui in mooi olijfgroen.
Mooi door zijn eevoud.
Alle stukken staan al in elkaar, nu nog de kraag eraan en klaar is kees.

Een ander project in wording (maar vrees voor mislukking) is een gehaakt rokje.
Schattig maar ik had het maatje toch net iets te klein ingeschat.
Dus maar wat foefelen met een zijpandje enz...
De rits zit erin (oef!), de voering nog stikken en erin zetten en dan hoooooop ik dat het resultaat er zal zijn!

In september op reis naar Mallorca eraan begonnen en afgewerkt eind januari...
Niks te vroeg.
Dat is zo met van die zaken waar je niet 100% zeker van bent hé.
Dat gaat maar niet vooruit en de goesting is ver te zoeken.
Maar, het kan verrassend mooi resultaat geven, dus ik geef de moed niet op!

En ik kan al uitkijken naar mijn volgende project.
Een poefje van patchwork.
Nog even nadenken over vorm en kleur en dan begin ik eraan.
Het zullen al lentekleurtjes worden, de winterse donkere kleuren heb ik nu wel gehad.

Ik verwelkom de lente met open armen.
Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest!


Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten