donderdag 19 januari 2012

Zal ik me even voorstellen?

Hoi,

Ik ben mieke.
Moeder van 3 kinderen, Willem, Simon & Annemiek.
Echtgenote van Yve.
Caretaker van Artuur (hond) en Parel (poes).
Samen vormen we één bende van verschillende mensen (en dieren).

Over mijn clan ga ik niet uitwijden,
dit is mijn blog en hier vertel ik dan ook over mijn interesses
en mijn bezigheden.

Mijn grootste hobbys ziijn zetelopmaak en patchwork.
Daarnaast probeer ik mijn sportieve beentjes op gang te houden,
dit zowel fietsend als lopend.

Ik zal proberen deze blog te onderhouden en hoop natuurlijk ook wel op een reactie hier of daar.

Mijn berichtjes over mijn activiteiten zal ik spreiden over verschillende pagina's,
ik ben zelf benieuwd welke pagina het best gevuld zal zijn tegen het einde van het jaar.

Fijn zo'n nieuwe blog maken, nooit te oud om te leren hé!

Mieke




1 opmerking:

  1. Hey Mieke,

    Ik heb net op je site gekeken, zeer mooi, keurige spullen, doch ik zie geen meubels die je met stof hebt overtrokken, kan je me zo nog een foto opsturen indien mogelijk? Ik zou het wel is willen zien.
    Alvast bedankt

    Véronique

    BeantwoordenVerwijderen