donderdag 6 september 2012

KLEURRIJK KUSSEN

Helemaal niets heb ik toch ook weer niet gedaan tijdens de vakantie.
Met naarstige ijver heb ik zitten breien.
En het lijkt misschien wel eenvoudig, dat was de achterkant ook, maar de voorkant heeft toch wel enig doorzettingsvermogen van me gevraagd.

 
Niet echt moeilijk, maar toch, koppie der bij houden met die wisselende kleuren.
En als je dan ondertussen zit rond te turen naar alles rondom je, op weg naar Frankrijk,
of je probeert tegelijk mee te spelen met een gezelschapsspel,
of je neemt het breiwerk vast tussen het koken van de soep en de patatten,...
Tja, dan lukt dat niet hé, en dan moet je terugsteken, en herbeginnen.

Eén gouden tip, het helpt als  je dan je werk even aan de kant legt om het de volgende dag weer terug op te nemen alsof je een verse start maakt. 
Alsof er geen vuiltje aan de lucht was en je je werk gewoon kan verderzetten. Dat helpt, voor mij toch...
 

Maar wel mooi resultaat met die prachtige kleuren.
Een uitnodigend kussen ook, uitvoerig getest en goedgekeurd door Parel, onze poes. Was er niet van af te houden.
En wie weet er beter dan een poes waar het goed liggen is. Dat zijn  toch meesters in luieren en liggen!







Dus ik ben tevreden met het resultaat. Netjes afgewerkt met een rits, de foam overtrokken met een stofje, zodat het gebreide kussen er makkelijk overheen kon. 
De autoritten van deze vakantie zijn goed besteed.



Wie weet kan ik het de volgende reis wel onder me schuiven zodat ik een extra comfortabel zitje en ritje heb!


Groetjes,
Mieke

1 opmerking: